BIO

Hellu! Nu sitter jag här och bloggar samtidigt som jag kollar på en av mina favvo filmner, yihaa =) . Dagens planer var ju att åka till optikern så hon kunde fixa linser till mig men tyvärr så ringde hon tidigt imorse och sa att hon var sjuk..Så jag kan inte få mina efterlängtande linser förrän på torsdag, då mamma beställt en ny tid.. :/ . Iallafall, hela dagen är inte förstörd..ikväll ska jag gå på bio med M&M, hihi, Martin och Matilda..Martin fyllde ju år i torsdag och därför bjuder han mig på bio, jag känner mig värsta dum..Det är ju liksom hans födelsedag och det är han som ger en present till mig..men sen sa han att han inte gav mig någon present när jag fyllde år så det här var en försenad födelsedags present. Min present till honom blev att jag skulle gå på bio med honom och Matilda då, och att jag bjuder på popcorn och dricka, maybe candies too :D  . Vi ska iallafall kolla på Friday the 13th :) , hihi den var premiär på min födelsedag och det passade verkligen on eftersom det var fredagen den trettonde..Aja, det är iallafall en skräckis, haha min favvis (:  . 

Igår hann jag tyvärr inte blogga för jag var hemma hos Louise mormor på middag :) . Först var det ju sista praodan på den grekiska restaurangen, det var super kul att prao där och alla var jätte snälla, eller nästan alla...Jag fick 100kr i dricks också! :D  . Sen gick jag över till Yummy som ligger orecis granne med den grekiska, ägaren där är ju Tiffany's föräldrar, jag och Paula (Tiff's mamma) åkte först och hämtade Louise och sedan Tiffany som var på dagis, därefter åkte vi till Willy's och köpte godis&glass, mums!!!! Sen åkte vi hem till Louise mormor, där lärde jag mig att vika olika figurer av papper som Paula lärde mig :) . Jag kommer lägga ut bilder på de snart :) . Längre ner...

Aja, nu ska jag fixa iordning mig och dammsuga...


Flygplaner
Boll
Fågel - Svan

/ PS 

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se