090327

Hejsan! Jag är så himla förbannad! Tänkte ta fram mitt tålamod och göra om bloggen lite så den blev mer personlig och fixa fram en header..men nej, datorn låter mig visst inte göra det!! Åh, är så himla arg! Jag hade precis lärt mig hur man sätter in en egen header och plötsligt försvann allt så jag öppnade internet och gick in på blogg.se igen, när jag öppnade min blogg hade allt gått tillbaka till så som det var från börjat!!!!! Näää, nu har jag tappat tålamodet, orkar inte det här mer, har faktiskt jobbat på mitt tålamod och jag har förbättrat jätte mycket men när sådana här saker krånglar tappar man faktiskt tålamodet! 

Jag har ju inte haft tid eller tillgång till att blogga denna veckan och det är jag väldigt ledsen för. Men nu när all prov och lass med läxor är över så ska jag faktiskt uppdatera mycket oftare och denna gången lovar jag att jag ska hålla detta löftet! Fast det finns ett undantag, om det verkligen kommer en vecka med massa läxor och prov så jag inte hinner blogga, då gills det inte om jag har dålig uppdatering just den veckan. Men såklart jag inte hoppas på att en sådan vecka ska komma. 

Denna veckan har gått rätt så snabbt, kan skriva lite kortfattat om vad jag gjort denna veckan =) . 

Måndag
Efter skolan åkte jag och mamma och hämtade hem mina glasögon samtidigt som jag beställa fler linser, så nu ska de räcka i 3 månader =) . Efter det var jag duktig och tränade på pianoläxan, sen läst jag också på läxan till på tisdag, Hemkunskapen

Tisdag 
I skolan hände inget speciellt, direkt efter åkte jag och Amanda in till Partille Centrum. Jag hade piano och sedan gick jag en sväng i Allum, köpte pannband, hårspännen och diadem. På kvällen satt jag en stund och pluggade på kemin till nästa dag

Onsdag
Skola som vanligt, sen blev det hemspråk, vi gjorde inte speciellt mycket. Efter det åkte jag till dansen (Jazz) , super kul. Vi har börjat på en ny dans och den är jätte bra, låten är Akon's - Kill The Dance . 

Torsdag
Vi fick sluta tidigare i skolan p.g.a basket turneringen, (yippie) . På vägen hem gick jag förbi Ica och köpte ett paket Fullkornsvåfflor för jag blev så sugen på de och det var ju våffeldagen dagen innan :) . När jag kom hem sa mamma att jag istället skulle göra smulpaj för vi hade så många äpplen så där blev det ändrade planer. Medans jag bakade vi fick jag ett sår på köpet, jag råka skära mig på fingret när jag skulle skära äpplena..Jaa, sån otur och klantig som jag är. Det gjorde inte speciellt ont faktiskt, förlorade lite blod och satte på ett plåster så var det som om inget hänt. Resultatet av pajen var super bra och alla gillade den (Huvudsaken) ! Våfflorna får vänta tills på lördag :) . 

Först var det skolan och då hade vi prov i historia (Franska Revolutionen) det gick ganska bra men det var en uppgift som jag inte kunde så jag bara skrev nått. När jag kom hem satt jag en stund vid tv:n och sedan datorn för att fixa bloggen därefter åkte jag till dansen. Det gick väldigt bra men jag funderar på att sluta i det, inte riktigt min stil heller...Asså den enda dansen som jag riktigt gillar just nu är ju jazzen så nästa termin blir det bara den dansen. Fast jag vill ju träna mer så funderar på att börja i aeorobics eller yoga som jag alltid velat börja i. Men nu måste jag äta, ciao!



OUTFIT
Tunika - La Redoute 
Kofta - Stadium 
TIghts - GIna

/PS



Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se