SVAR

Såg att jag hade fått en kommentar av en läsare (Nathalie) om vilken film vi såg igår. Först kom ingen av oss överens om vilken film det skulle bli men sedan lottade vi och det blev Lucky Number Slevin. Jag fattade dock inte så mycket i början (för den är lite seg då) men sen så blev det riktigt bra! Den är inte en av min allra favoriter men en film jag skulle kunna rekommendera...

Jag skrev i förra inlägget att det var det sista inlägget för kvällen men om jag får en kommentar med en fråga eller bara en komplimang eller något sånt så kommer jag genast svara på det. Man ska ju ta vara på de få läsare man har, jag vet att jag inte har speciellt många och jag begär inte att någon ska läsa den men det är jättekul att iallafall några läser min lilla blogg =) . Godnatt och ha det bra alla läsare!!!

/Pauline♥

Kommentarer
Postat av: DesignByMilly♥

inget att tacka för :)

2009-06-09 @ 23:44:49
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se