STOCKHOLM

Hejsan!

Nu är jag framme i stockholm och jag hoppas alla haft en bra dag, alltså inte en sån som jag haft. Det har varit skit varmt i bilen även med AC och så är det ju så tråkigt att sitta i en bil i ca 5-6h. Men vi stannade några gånger för att Suki måste ju också rastas och då passade jag på att pröva nya glassen på donken, nämligen "Mcflurry marängswiss" , mums den var super god! Aja, nu ska vi ut och äta och jag tror inte jag kommer hinna skriva några fler inlägg idag så ni får ha det bra så ska jag försöka ta så mycket kort som möjligt :)

Egentligen så har jag inte tillgång till en dator här uppe men min pappa gick nyss och då passade jag på att "låna" hans laptop :D

/Puss Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se