SOMMARLOV

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, äntligen är det sommarlov!!! 
Det jag har längtat mest efter, först var vi i aulan och lyssnade på kören som sjöng och på rektorns tal. Sedan gick vi till vårat klassrum och fick våra betyg. Jag är rätt så nöjd för jag har bland de bästa betygen i klassen men inte just de bästa. Iallafall, vill ni veta mina betyg? Jag går ju bara i 8:an men ändå :) . Skriv en kommentar isåfall så kan jag skriva om de i ett inlägg :)

Vi hade planerat att åka in till Slottskogen idag och fira att vi precis slutat 8:an men otur som vi har så regnar det därute och planerna kraschades. Aja, får väl sitta här hemma och ha tråkigt hela dagen då...

OUTFIT
Jag hade inte den röda koftan på mig till skolan, det blev en svart tunnare cardigan...

Tunika/linne lånad av mamma
TIghts från Kappahl
Cardigan (inte med på bild) syrrans..
Jacka från H&M
SKor från Bianco

/Kram Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se