SOL

Hejsan! Visst är det fint väder idag?! Japp, sån här väder vill jag att det ska vara varje dag under sommarlovet nu, hihi. 

Idag har jag träffat P för första gången sedan hon åkte till Kroatien och vi åkte in till Allum (eller A var också med) . Vi tittade runt lite, sedan köpte vi två paket jordgubbar och åkte hem till A där vi satte oss ute i trädgården och solade och åt jordgubbar, mums! Efter det gick jag hem till P för hon skulle äta och så var vi bara där en stund och efter ca 1h gick jag hem för skulle äta. Så nu sitter jag här framför datorn och väntar på att maten ska bli klar =) . Blir nog entrecôte med ris och någon god sås mums!

BIlder kommer snart på min dag =)

/Kram Pauline

Kommentarer
Postat av: Madde

låter som en helt okej dag det där måste jag säga ;)

2009-06-22 @ 22:22:23
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se