Slapp

Hejsan!

Jag har precis tagit en dusch och rakat mina ben så de är lena och fina tills imorgon. Och vet ni vad, det är min skolavslutning imorgon och jag längtar som ***! 


Idag började vi som vanligt 8.10 och vi började med svenska fast vi gjorde inget speciellt. Först fick vi tillbaka våra kärleksböcker som var en rätt så stor projekt som skulle betyda mycket i vårat svenska betyg. Hon hade skrivit en liten kommentar till varje person och hon skrev massa bra saker om min bok men hon hade också gett mig ett tips, att jag inte skulle använda ordet så ofta. Jag vet faktiskt inte varför jag alltid skriver det ordet men jag är medveten om att jag ofta skriver det ordet. Aja, ska sluta använda det ordet så ofta från och med nu.
Efter skolan vilket var klockan 11.30, väldigt tidigt, (vi hade endast en "riktig" lektion och sedan skulle vi städa) så cyklade jag hem till Pernilla och där hjälpte jag henne att vaxa hennes ben. Det var skoj och det fungerade men hon tyckte det gjorde rätt ont. Sen hade vi inget att göra så vi gick ut och satte oss i det halvfina vädret och drack té samtidigt som vi spelade mobilspel, hehe. När vi druckit klart blev det dags för henne att laga mat och hon frågade mig om jag också ville äta där och jag svarade självklart ja, (haha) . Det blev falukorv i ugn med hemgjord potatismos, super gott!!! Efter maten satt vi framför tv:n en stund och sedan blev det dags för Pernilla att åka till hennes träning så jag cyklade hem igen och tog en dusch...Ja, och sen vet ni ju allt annat =) . 

Här kommer några bilder från dagen (: 


Jag kommer inte ihåg vart jag kpte min huvtröja ifrån...
Tights från Kappahl och skor från Puma

Satt ute på hennes terass och passade på att ta några egopics...
Sen försökte hon ta kort på mig :P

Såhär såg falukorven ut innan vi satte in den i ugnen.
Hehe, vet den ser inte då fräsch ut... (men god!!!)

Såhär såg den ut efter den varit i ugnen, mums! 

Ja, det här har varit en slappdag för mig, nu ska jag torka mitt hår och hitta något fint att ha på mig imorgon, skriver inga fler inlägg för dagen, vi hörs imorgon!

/Kram Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se