Sjuk

Hello!


Här kommer en liten sammanfattning om igår och idag.

Igår sov jag över med några hos A men det visade sig att jag hade feber så det var inte så kul för min del, fick en tablett och somnade i hans säng men ändå på nått sätt så sov jag inte på riktigt förrän vid 5 tiden på morgonen. Sen väckte de mig klockan halv tio på morgonen och då var jag helt genomsvettig men min feber hade gått över. När jag kommit hem så kollad e jag på tv en stund och sedan ringde M mig och undrade om vi kunde göra något och det tyckte jag var okej. Så hon kom hem till mig och vi gjorde chokladmousse, mums! Dock kan jag inte äta så mycket choklad och sedan fick jag tillbaka min feber igen så hon gick hem. Efter det åkte jag till dansen men jag tittade bara på för jag har skit ont i halsen, (halsmandlarna har svullnat upp) . Och nu när jag kom hem började jag packa för imorgon ska jag nämligen åka till Mora (Dalarna) med mamma och min kusin Emelie. MIn andra kusin Jennifer som bor där uppe ska ta studenten :) . Dessutom missar jag en hel och en halv skoldag och det är gött :D . 

Men eftersom jag bara sovit ca 4h inatt tänker jag äta lite nu och sedan gå och lägga mig. Har fortfarande jätte ont i halsen och jätte mycket huvudvärk men hoppas det går över tills imorgon :) . Det blir tyvärr inga mer inlägg för idag och vi ses igen på måndag för jag kommer hem väldigt sent på söndag...

/Puss&Kram Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se