Oops I did it again

Hellu!

Jaa, att jag lyckats med detta igen, jag hade ju lovat mig själv och er att jag skulle blogga mer men här har jag brutit mitt löfte igen. Suck, jag är verkligen dålig på det här, men jag är ändå jätte glad för att jag har denna bloggen dels för att jag får skriva av mig och dels för att jag får så fina kommentarer av er läsare, tack så mycket!

Idag är det söndag och jag har ingenting planerat. Funderar på att göra om bloggen lite eller hjälps min kompis med hennes design på hennes blogg. Jag kan dock inte säga att jag är proffs på sånt men kan ändå lite om det :) .

Här kommer lite bilder på min tigerkaka jag gjorde här om dagen. Alla tyckte den var god och jag älskar den med!

Den godaste kakan enligt mig♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se