MIDSOMMAR

Hejsan, japp det är midsommar idag!

Jag gick upp tidigt imorse för att baka en midsommartårta och det gick bra, förutom att jag råka ha tårtbottnen lite för länge i ugnen (ojdå, tv:n var så lockande) . Sen åkte vi till mina släktingar och åt middag + tårtan där. Jag åt tyvärr inte tårtan för jag är ju som sagt ingen tårtälskare. Nu kom jag precis hem och tänkte lägga upp bilderna som jag tagit idag men som vanligt hittar jag inte USB-kabeln... Suck, slarvig som jag är!

Jag hade tagit kort steg för steg hur jag gjorde min fina jordgubbstårta, aja får väl ta och leta efter kabeln och sedan lägga upp bilderna imorgon =) 

/Kram Pauline


Kommentarer
Postat av: ღ Milly ღ

Vilken fin blogg du har! :)

Är allt bra?



Kram!

2009-06-20 @ 20:16:32
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se