Hemma

Hejsan, nu är jag hemma igen men jag är för trött för att skriva nått men det ska jag göra imorgon så ni kommer inte missa något =) . 

Eftersom jag är så trött tänker jag låta några bilder visa vad jag gjort. Jag har tyvärr varit jätte dålig på att ta kort denna helgen men det här får räcka :) 

På tåget..
¨
Vi såg ett bi på vägen och den hade skadat sig så den kunde inte flyga, vi tyckte det var hemskt att den plågades så vi "avled" den..
¨
När min kusin tagit studenten hade hon en studentmiddag men familjen och jag hjälpte till med tårtorna :D 

Hon fick en liten studentflicka som dekoration också =)

Hehe, jag och min kusin hade lite tråkigt en kväll så vi tog massa bilder...(på mig) 

PÅ vägen hem

Fula bilder på mig men ibland får man bjuda på sig själv..

Nu har jag inga fler bilder på min mobil men jag tog massa med kameran också så de kommer imorgon! Ha det bra, godnatt.

/Kram Pauline♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se