Hade förväntat mig något annat

Hejsan!

Nu sitter jag här framför datorn och äter min dagliga fruktsallad samtidigt som jag skriver detta. Ikväll blev det dock bara apelsiner och äpplen för det är det enda vi har hemma just nu. Jag har varit för lat för att gå ner och handla. Iallafall så tycker jag att apelsiner, vindruvor och meloner är godast!

Nu är jag hemma igen från bion och den var inte så bra som jag tänkt mig. Jag gillar alla 3D effekterna men själva historian var dålig, hade redam hört innan att folk inte tyckte om den och så men ville ändå se den och det gick på 125kr. Men så snäll som min mamma är så betalade hon den, eller det tror jag iallafall...

Jag hoppas det blir fint väder imorgon för jag hade tänkt gå och bada/sola med några kompisar imorgon. Det ska bli kul och jag vill bli brun!

/Pauline♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se