GODNATT

Nu är jag hemma igen efter middagen på pappas restaurang :) . Mina föräldrar har gått ut så det är bara jag och min brorsa kvar här på hotellet, han kollar på tv och jag sitter här med pappas laptop. Just det, innan vi gick hem så gick vi in på Coop Forum och tänkte köpa lite snacks att äta nu på kvällen men jag blev så sugen på vindruvor så jag köpte ett paket vindruvor och en flaska mer. Tycker faktiskt jag är lite nyttig nu =) . Haha!

Mina ögon vill inte hålla sig öppna längre så jag tror det blir läggdags för min del. Förresten, sa jag att jag är i Solna nu? Imorgon blir det en sväng in till centrum (innan vi åker till hamnen och går på "kryssningen" ) så tänker jag shoppa lite och då hoppas jag Stockholm har lika fina kläder som GBG, tihi..

/GODNATT PAULINE

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se