Godmorgon!

Hejsan!

Nu har jag precis kommit ut från duschen och känner mig super fräsch. Jag är dock inte så pigg och glad för min kära hund skällde och morrade hela natten, hon är inte van att bo på hotell så därför blev hon väldigt orolig varje gång hon hörde något ljud, suck, det betyder alltså ingen sömn för min del. Nu ska vi ner till min pappas kompis resaurang och äta lunch och sedan blir det ju en sväng till stan och senare, eller närmare sagt klockan 17 drar vi ner båten, japp det ska bli spännande!

De här dagarna jag kommer vara borta så kommer jag bara ha tillgång till att visa er texter, tyvärr så glömde jag min usbkabel, sorry. Håll ut!! :D

/Kram Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se