Glad!

Wiieeeee, idag har jag ju badat med några kompisar. Eller rättare sagt, jag tittade på när de badade, jag gillar inte att bada i sjöar och så och det fanns ingen sol :( . VI cyklade dit och det var jobbigt måste jag säga, usch vad dålig kondition jag har! När vi (de) badat klart så bestämde vi oss för att åka hem till Pernilla. Först körde jag och Rasmus vattenkrig och det gick inte så bra, båda blev skit blöta så vi fick låna kläder av Pernilla. Sen så bakade vi kokosbollar och sedan hade vi krig i Pernillas trädgård, haha!

Sen kom vi plötsligt på att alla vi 5 kunde sova över hos någon och det blev hos Axel men då skulle jag ringa och fråga mamma om jag fick. Och ja, däremellan hände massa grejer som jag inte vill skriva här men jag fick iallafall till slut. 

Nu ska jag ta en dusch och sedan packa och cykla hem till honom =)

/Kram Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se