FÖRLÅT

Hej igen bloggen!

Som ni ser så har inte jag bloggat på flera dagar och jag ber verkligen om ursäkt men denna gången har jag faktiskt en bra anledning (eller bra och bra), jag har varit sjuk. Det var/är inte en vanlig sjukdom (jag är fortfarande sjuk men inte lika sjuk)  jag hade halsförluss med högfeber och en halsböld. Det är rätt så vanligt sa min läkare men absolut ingen lätt och rolig sjukdom. Aja, vill inte tänka mer på det, ryser bara...

Det här kunde jag inte göra under dessa dagar;
- Äta
- Dricka
- Svälja
- Spotta
- Nysa
- Hosta
- Prata
- Knappt sova
- Vara vaken

Ja, jag kunde liksom inte sova men ändå inte vara vaken för det gjorde ont i varje fall...
Tänkte skriva lite mer om detta när jag blivit helt frisk (och det hoppas jag är snart) för då är det mycket lättare att tänka och skriva. Nu skrev jag säkert massa fel och huller om buller...

/Puss, vi ses snart igen!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se