Disappear

Hej, jag mår skit just nu och vill bara försvinna under marken. Min hals har blivit ännu värre så jag gick ner till apoteket och köpte en paket Mucoangin och tog en tablett men problemet är att jag tror inte att det är min hals som gör att jag mår så dåligt. Ja, det är nånting i halsen men jag tror inte det är vanlig halsont. Det gör bara ont på ena sidan av halsen (vänster) och jag tror det är halsmandeln som svullnat upp och då hjälper inte dessa tabletter...
Jag kan inte äta, drick eller svälja. Har inte ätit någonting idag men jag känner mig ändå inte hungrig, har ingen aptit just nu men jag hoppas verkligen att det kommer bli bättre. För jag vill gärna inte stanna hemma hela lovet....Blääää

Ska lägga mig här i sängen och sätta på en film och bara vila en stund och se om det blir bättre, hörs senare!

/Kram Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se