VARMT

Inte konstigt att jag svettas ihjäl här, det är ju 31 grader här inne, hjälp!!! (Ute är det 30 grader) Och jag som precis tagit en dusch för jag varit och badat i Kåsjön, suck det blir nog en till dusch ikväll.

Idag vaknade jag av att jag svettades (usch) , gick upp och tog en snabbdusch och sedan åkte jag och mamma till optikern för att titta om min syn blivit sämre och det hade den inte *glad* så det blev att beställa hem nya par linser. Efter det hämtade vi Pernilla och så skjutsade mamma oss till Kåsjön, där tog jag mitt första dopp och det var faktiskt skönt måste jag säga! Sen låg vi på bryggan och solade en bra stund så har fått lite färg nu,hihi får ta och åka dit oftare så jag blir bruuuuuuuuuuuuuuuuun!!! När jag kom hem igen tog jag en till dusch och hjälpte sedan mamma med maten, det blir grillad kyckling med ris och grönsaker, mums det är gott!!! Väntar bara på att kycklingen ska bli klar nu, är ju hungrig.


Det var mycket folk må jag säga!!

/Puss Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se