SNABBT INLÄGG

Hello, har inte tid att sitta här vid datorn nu egentligen, håller på att packa. Det är verkligen jättesvårt, vägde resväskan nu och den är redan uppe på 13,4kg och jag får max ta med 20kg, hallå jag har ju massa saker kvar att ta med!!! Aja, får sätta mig och plocka ut allt onödigt jag tagit med, det vill säga typ hälften av det jag plockat ned. Men jag är en person som gillar att flytta med hela hemmet när jag ska på resor (Dålig vana!) 

Idag gick jag upp vid 12 tiden och gick in till mammas rum och lade mig där med henne och tittade på tv. Sedan åkte jag och mamma in till Allum för att köpa några saker till resan. Efter det skjutsade mamma mig till Kåsjön där jag träffade P, Carro och Louise, de badade medans jag tittade på. När de började frysa bytte de om och vi satte oss vid busshållplatsen och snackade en stund medan vi väntade på bussen. Vi har bestämt att vi ska träffas imorgon och baka och spela monopol, *längtar* !!!

Ajdå, nu ropar mamma på mig byebye!!!


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se