NY VÄSKA

Jag har ju letat efter en väska jättelänge nu för jag har tröttnat på min björnborgväska. Jag är rätt så "kräsen" när det gäller väskor så tyvärr har inte jag hittat någon jag gillar och jag som tänkte ta med en till England...

Men nyss gav mamma mig en present och gissa vad det var!!!

En väska!!! Och det var faktiskt typ en sådan jag letade efter, det är märket Ulrika (ett rätt så nytt märke) men faktiskt väldigt fin design. Den är i skinn och färgen är svart med silvriga detaljer. Här är bilder på den, tyvärr tagen med min dåliga mobil men det får duga sålänge :) . Fast måste varna er, den ser inte ut så som på dessa bilder, 100 gånger så mycket finare!!! Hihi


Hehe, den ser väldig tantig ut på bilden med

/Kram Pauline


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se