Nähää

Ja nu har jag äntligen duschat klart och det blev en lång dusch. Ja man måste ju göra massa, schampoo, balsam, hårinpackning, raka, duschkräm..osv. Ja massa helt enkelt. Men nu skulle jag ju skriva och berätta om vad jag gjort idag men tyvärr ropar och tjatar min mamma på att jag ska sova nu för måste gå upp halv 4 typ. Om några få timmar?
Aja, det kommer lite snabbt här nu och tyvärr utan bilder...

- Hem till Pernilla klockan 11
- Vi bakade en tårta
- Bjöd över två kompisar och drack té och åt tårta
- Spelade monopol med de, jag vann!! :D
- Snackade en stund med Pernilla, sista gången vi träffas innan jag åker.
- Gratta henne, hon fyller år imorgon. 15år, grattis :D(L)
- Säga hejdå, cykla hem
- Äta kvällsmat
- Packa det sista
- Duscha
- Datorn

Ja det var typ allt. Ha det jättebra så ses vi när jag kommit hem!

(gammal bild)

/Puss Pauline♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se