Konfirmerad

Just det, glömde berätta hur det var på middagen. Först gick jag och köpte en bukett med rosa rosor och sedan gick jag och P ner till lokalen där middagen skulle vara. Vi grattade Kajsa och gav henne rosorna sedan blev det mat. Det var jättetrevligt där med hennes släktingar och såklart var Martin (henns pojkvän) där med! Efter det blev det tårta, kakor, kaffe, snack och så fortsatte kvällen. När klockan närmade sig 20 drog jag och Pernilla hem. Kul hade vi men man kunde ju ha roligare, det blev lite långtråkigt i slutet...

Här ser ni en del av klänningen jag hade på mig idag (orkar inte ta ett
bättre kort med min dåliga mobil) . Fast jag hade inte den frisyren och
allt mitt smink har försvunnit men whatever jag är van vid att gå ut
utan smink nu. (PROUD:D)

/Pauline♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se