Hemma

Ojdå, ingen uppdatering idag (förlåt!) men det har faktiskt varit så fint väder idag och då kan man ju inte sitta hemma!(?) Iallafall vaknade tidigt, tog en snabb dusch (+håret), fixade mig lite och tog bussen till Allum för att möta Pernilla. Sen tog vi bussen till stan för att shoppa lite, när vi shoppat klart blev det lunch på en thai snabbmats restaurang (kan man säga så?) och det var mumsigt!! Efter det promenerade vi till Valhalla för att titta på när våra kompisar spelar handboll för det är ju PARTILLE CUP denna veckan :D ! Jaop, det var trevligt men shit vad varmt det var alltså! När matcherna var slut fick jag skjuts av Pernillas mamma hem och tog genast en till dusch när jag kom innanför dörren, skönt var det iallafall. Sen har jag nog inte gjort så mycket mer, ätit mat, tittat på tv och sitter nu här framför datorn.

Som sagt, jag skrev ju i förra inlägget (?) att jag tagit massa bilder på min korta resa till Finland och tänker nu , bilderna kommer i nästa inlägg!!!

Bild från Partille Cup idag!

/Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se