Hejsan!

Idag ska min kompis Kaja konfirmera sig och bjöd mig till kyrkan och middagen efteråt. Men eftersom jag inte tycker att jag är så kristen så tackade jag nej till kyrkan men ja till middagen :) . Jag och P köpte en present tillsammans med henne från Guldfynd, det är ett silverarmband. Fast jag har ett problem, hon sa att man ska vara finklädd och det brukar inte jag precis vara så jag har inga fina kläder...Aja, får gå till syrrans rum och rota lite ifall hon har nått fint.

Men middagen är inte förrän vid halv 5 så jag har lite tid innan för smink/hår/kläder och sånt. Iallafall, ska försöka lägga in bilder från FInlandsresan nu.

/PAULINE

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se