Twilight

Hej svej! Min dag började med att väckarklockan väckte mig (som vanligt) sedan gick jag upp och tog en varm och skön dusch, efter det åt jag frukost och fixade iordning mig :) . När jag blev klar, efter typ en timma :P tog jag och Kajsa bussen hem till Pernilla, där satt vi bara och snackade, efter en stund blev det lite tråkigt så vi åkte till Allum och gick en sväng där och träffade lite kompisar...Efter det åkte vi hem till Pernilla igen för hon skulle äta och så spelade vi Alfapet och jag vann :D . Haha, stolt :P . Medans vi spelade kom också Matilda och gav oss lite sällskap, :) . Men sedan tyckte alla att det blev för tråkigt igen så vi bestämde oss för att ringa Axel och kolla på film. Och han kunde så vi gick hem till honom och kollade på Twilight(L) . Asså jag trodde faktiskt inte att den skulle vara så bra! Nu har jag typ förälskat mig i den...har också bestämt mig för att läsa alla fyra böckerna :D . Hoppas också på att det ska komma en tvåa till Twilight.. =) . Ja, och sedan åkte jag och Kajsa hem och vi bestämde oss för att göra något  tillsammans imorgon. <3 . Jag gick hem och åt middag och sedan har jag bara suttit här vid datorn :P . HAHA!!!!

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se