Sista dagen

Godmorgon, eller jag kanske ska säga, godeftermiddag..Idag är det sista dagen på jullovet innan skolan börjar igen, USCH måste jag säga. ! Fast det kanske också är ganska bra, för då kan man ju längta tills sportlovet och det är cirka en månad tills dess och sen till Påsklovet och till slut till SOMMARLOVET! Alla läraren säger att tiden går mycket snabbare på vårterminen än höstterminen för att det är så mycket lovdagar :D . Hoppas också på att de kommer vara en perfekt sommar utan massa tråkigheter, än så länge har vi (familjen) inte planerat att åka nånstans, så jag tror att det blir en sommar hemma här i Sverige, lite sol och värme kan man ju alltid hoppas på! Det var faktiskt väldigt längesen jag har stannat i Sverige på somrarna, oftast så brukar jag ju åka utomlands. Men detta året skulle jag vilja åka till nått varmt land i typ 2 veckor eller nått och bara sola mig jätte brun, hahah. Det tror jag min mamma går med på men pappa är  inte så mycket för sånt..Just det, nu är han i HongKong, värsta fuskigt han åker typ utomlands mer än 4 gånger om året men det är ju också med jobbet förstås, men ändå. Han får ju ändå lite semester. Iallafall, idag har jag inga planer för dagen, min mamma är ledig så vi kanske ska baka eller nått :) . Det är ju typ en röd dag idag eller nått, jag kan tyvärr inte så mycket sånt. Och i morse när jag vaknade hade jag inget att göra så jag räknade ut hur många dagar det är kvar tills sommarlovet och då räknade jag bort alla helger och lovdagar, det är, hmm. Nu glömde jag visst bort det:P . Haha, jag får räkna ut det någon annan dag när vi kan få schemat och så där vi kan se vilken vecka loven är och alla röda dagar och jag vet heller inte den exakta dagen vi slutar så det är lite svårt...Aja, nu ska jag fixa mig lite....

Just det, nu håller jag på att läsa Twilight böckerna och jag är nästan klar med ettan "Om jag kunde drömma" och ska börja på tvåan, det är jätte spännande, har förälskat mig i de böckerna. Förra veckan såg jag den filmen med några kompisar och HOPPAS verkligen på att det ska komma ut en tvåa!!!

Ha en bra dag
Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se