RÖDGRÅTNA ÖGON

Hejsan! Idag är definitivt inte min dag! Jag är nu ännu mer ledsen och arg på min mamma!!! Det var simning idag och såklart vill mamma att jag också ska gå i det!! Så jag var tvungen att gå upp klockan sju på morgonen och åka till simningen.. och när vi var där visade det sig att det inte var någon träning idag, alla tränare skulle gå på någon utbildningskurs :S . Så jag gick upp helt i onödan!!! Det gör mig ännu argare! Och idag hade jag ju planerat att vara med kompisar och sedan tvingar mamma mig igen att följa med till mormor...så nu sitter jag har och har lite små tråkigt men det är tur att det finns datorer här iallafall :P. Men nu ska jag ta en titt i köket och se vad jag kan hitta, är sugen på nått gott :D . (Haha, som jag alltid är)

Det är verkligen så himla orättvisst! Idag fick jag ju inte vara med kompisar eftersom mamma tycker jag blir dum när jag är med de...Och så var jag så himla arg att jag grät i bilen på väg till mormor men det ville jag verkligen inte visa så det var lite svårt att sitta där och försöka gråta tyst samtidigt som jag ska torka bort tårarna med mina händer och se till att jag inte har någon röd näsa eller ögon.. Det gick väl sådär men hoppas inte de såg det! Jag grät också igår, en väldigt lång stund i tvättstugan där ingen kan se mig som tur var..Där satt jag och tänkte lite på allt möjligt, att livet är orättvisst ocg att det var väldigt längesen som jag grät senast och då kändes det så skönt att gråta ut allt det tråkiga...

Igår gjorde jag chokladkola och den blev ganska lyckad men bara för att jag kokade lite för kort tid blev det mjukt kola istället för hårt...Fast jag älskar ju hårda godisar så jag blev inte så glad, menmen jag får väl skylla på mig själv då..

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se