LÖSNAGLAR

Hejsan! Nu är det ett nytt år med nya kundkaper, jag har tyvärr inga nyårslöften för jag vet att jag inte kommer att hålla i det men en som jag gärna vill ha är att sluta äta godis men det kan jag inte!!! Jag erkänner, jag är godisberoende...Aja, idag vaknade jag av att väckarklockan ringde, vet faktiskt inte varför jag använder den men det är bra att vara van vid att det ringer varje dag så man är beredd när skolan börjar om 6 dagar :( . Mhm, iallafall sedan gick jag upp och fixade iordning mig och satte mig och kollade på tv :) . Lite senare när jag hade ätit frukost och satt vid datorn blev jag så himla rastlös så jag satte på mig lösnaglar och nu märkte jag att lösnaglar och att smsa inte går ihop!!! Haha, och så limmet jag använde var den bästa av de alla så det tar jätte lång tid innan de lossnar :( . Men det är ändå väldigt kul att ha långa naglar för en gångs skull, jag kan nämligen inte spara låmga naglar, dels för att jag spelar piano och för att mina naglar alltid bryts..Sen ringde Kajsa mig och jag var en stund med henne, vi kollade på Jeff Dunham's klipp på youtube, haha han är så himla rolig :P . Har precis ätit lite mat och jag är proppmätt!!!  Nu chattar jag med Kajsa om vad vi ska göra, vi har jätte tråkigt och vill hitta på något, aja, men nu ska jag prata mer med henne och se vad vi ska göra...

Puss&Kram


Jackie och Suki<333 De är kompisar :D

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se