Lögner

Hellu! Idag är det fredag och min favorit dag :D . I skolan hände inget speciellt och vi körde innebandy på idrotten, min favorit! Efter skolan gick jag hem och tog en promenad med Suki..När jag kom hem igen satte jag mig på soffan och läste ut Twilight bok nummer två "När jag har din röst"  , den var också jätte bra och längtar tills jag får gå hem till Pernilla och låna trean också =) . Jag skulle egentligen dit idag men bråkade lite med mamma så jag fick inte gå ut :( . Men imorgon ska jag vara med henne och några till. Asså nu när jag sitter här och skriver, fick jag plötsligt helt hjärnsläpp, jag hade plötsligt glömt allt, fattar inte varför :S . Men det fick mig att tänka på lögner, jag kom på att jag ljugit väldigt mycket under denna tiden, vet inte varför men jag känner mig jätte dum nu och har massa skuldkänslor :( . Aja, men från och med nu ska jag sluta med det! Och det lovar jag!!! Iallafall inte lika mycket, ibland måste man faktiskt ljuga...Just det, igår bestämde jag och Amalia vilka danser vi ska börja i och det blir Hiphop Krumpling och Modern dans, det ska bli jätte kul!!! :D . Och så ska jag såklart fortsätta i Jazzen :) . Nu ska jag gå och koka lite knäck och chokladkola, ha det bra!

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se