Ljudet av ditt hjärta

Hejsan! Idag är jag faktiskr på mycket bättre humör men jag är fortfarande lite småsur på mamma..asså hon typ låtsas som om ingenting. Som om hon inte vet att jag är sur på henne! Det är jätte irriternade!! Aja, dagens första lektion var planering, där fick vi vår nya placering, (bestäma platser, tyvärr)  . Så nu sitter jag längst fram bredvid Tobbe :) . Sen har skoldagen bara varit bra, måndagar är typ den bästa skoldagen, för det första slutar vi tidigt, klockan två =) . Kanske inte så tidigt men det tycker jag iallafall :) . Sen har vi ganska lite lektioner och jag älskar det!! :D . När jag kom hem började det precis ösregna men jag visste att Suki behövde gå ut och kissa så jag gick ut en sväng med henne. Efter det tog jag en frukt och satte mig vid tv:n, fast sen blev det för tråkigt så jag satte på datorn och spelade lite spel, haha! Just det, fick låna den tredje boken i serien Twilight, eller jag tror den heter så iallafall :) . Denna boken heter "Ljudet av ditt hjärta" och jag har redan börjat läsa lite på den! Så spännande..

Dagens färg: RÖD

Jag valde röd idag bara för att jag tycker att denna färgen är väldigt stark och det visar alltså väldigt starka känslor av det. Och just idag har jag en väldigt stark känsla av medkänsla. Jag tycker typ att det är jätte synd om mig bara för att min mamma tvingar mig att börja i simningen men om man verkligen tänker så finns det Många mer det är synd om än mig! Jag ligger typ på den 1399956039335489 platsen, om det ens finns så många som bor på vår jord? Haha, jag vet faktiskt inte hur många människor det lever här på jorden :S . Till exempel de många barnen i Afrika som kanske inte ens har något hem eller familj och måste äta gräs eller nått. USCH, jag vill verkligen hjälpa dem men hur kan man göra det utan att använda pengar? Hehe, tyvärr så har jag inga pengar typ....

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se