Livet är orättvist

Hejhej! Just nu är jag inte alls på bra humör som jag nästan alltid är annars.. Min mamma vill att jag ska börja med simningen igen men det vill jag inte alls! Asså jag förstår att hon vill att jag ska må bra och få lite träning och simning är bra dels för att det är väldigt viktigt att kunna simma ifall man någon gång ramlar i hav, sjö eller simbassängen till exempel, man får väldigt bra uthållighet och man får en rätt så fin kropp dessutom. Men nu är det ju faktiskt inte så att jag bara sitter hemma hela dagarna och äter mig fet o mår dåligt. Jag går faktiskt i dans och detta året ska jag börja i fler danser,  jazz, hiphop krumpling och modern dans . Det ska bli jätte skoj! Skulle egentligen också fortsätta i chacha och samba men det fanns inga fortsättnings kurser...suck^^ . När man går i en sport eller instrument eller vad som helst på fritiden iallafall, måste man ju faktiskt gilla det man tränar/gör annars kan man faktiskt aldrig förbättra sig! Asså vad som helst, bara man blir tvingad att göra något så klart man inte blir glad! Om bara min mamma kunde fatta det! :'( . Jag vet att hon vill att jag ska må bra och vara glad men det hjälper inte om hon tvingar mig att göra något jag inte alls gillar!!! ÅH, är så himla ARG och ledsen....Aja, inget mer om det här.. :'( :'( :@ :@

DAGEN
Idag har det varit skola som vanligt, extra tråkigt idag faktiskt..Vet inte varför men kanske för att jag är väldigt trött just idag. Haha, kan bero på att jag läste nästan hela natten :P . Asså jag är så himla fast i de böckerna! Det är nämligen TWILIGHT :D :D yes, i love it (L) Men nu orkar jag inte blogga mer idag, så himla trött, arg och ledsen.....

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se