Life is different now

Hellu! Ojoj, nu var det nästan fem dagar sedan jag skrev senast, anledningen är att min pappa har kommit hem från HK så jag kan inte använda hans dator längre..Så jag har haft tråkigt väldigt tråkit de seaste dagarna förutom igår, för då dansade jag!! Det var jätte kul, min grupp är egentligen "nybörjarfortsättning" nu men på listan står det fortfarande "nybörjare" så det började några nya igår...Vi började med uppvärmning som vanligt och då ställde jag och Sandra (kompis jag lärde känna där :D ) oss längst bak men efter en stund drog Kristina (dansläraren) mig längst fram i mitten och jag blev jätte nervös! Alla nybörjare skulle typ kolla på mig. Usch, haha gjorde typ massa fel. Efter dansen gick jag till receptionen på Danshuset och skulle dubbelkolla om jag verkligen var anmäld i alla tre danser men det visade sig att  jag hade anmält mig i Jazzen då och det visste jag men också Modern fortsättning :S . Mamma hade ju nämligen ringt och sagt Modern nybörjare och Hiphop Krumpling nybörjare men konstigt nog blev det något fel. Men nu har jag anmält mig rätt :) . Åh, just det. Vecka 10 ska jag praoa för första gången! Det ska bli jätte spännande och roligt! Men tyvärr har jag inte riktigt bestämt mig vart jag vill praoa på än...

Dagen har varit som vanligt men när jag satt där på bänken och väntade på att lektionen skulle börja tänkte jag på massa saker. Bland annat kom jag på att jag och min kompis har glidit ifrån varandra och det är jag jätte rädd för att det blir mer! För detta har redan hänt mig två gånger och jag vill verkligen inte en trejde gång! Denna kompisen har jag varit kompis med sen fyran när vi började i samma klass, hon trodde att jag var en "mobbare" och typ hatade mig men sen fick hon reda på att allt var ett missförstånd...Sedan dess har vi varit väligt tajta och typ stött ut den tredje personen som ville vara med oss men nu är det typ jag som är utstött...Nu har jag förstått hur det kändes för henne när jag, hon och en annan kompis var bästa vänner stötte alltid jag och kompisen ut henne, nu förstår jag verkligen hur det kändes för henne... :( . Ångrar mig verkligen.. förlåt

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se