I don't know what to do..

Hej!
Idag har det varit rätt så lungt, med tanke på att det är fredag och inte så många lektioner...Vi slutade klockan två och sedan gick jag hem och kollade lite på praoplatserna igen och bytte lite :) . Jag är tyvärr en sån person som har svårt för att bestämma sig när det gäller vissa saker, en dålig vana...Har precis dansat Modern med Malan och nu sitter jag här med pappas laptop och spelar lite :P . Haha! Det känns verkligen som om jag är den enda som sitter hemma på en fredag kväll och har verkligen ingenting att göra...Ja, sånt händer när man inte har många vänner. Ajdå, har ingenting att berätta, mitt liv är ju inte speciellt roligt att skriva om. Det händer liksom absolut inget speciellt...Skriver mer imorgon :)

Min favorit tjej (L)


Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se