I can't help

Hejhej! Idag är det fredag och jag älskar det! Skoldagen var som vanlig förutom att killarnas dusch var sönder så de fick duscha på våran sida medans vi väntade inne i hallen och spelade lite fotboll :) . Lektionen var ganska kul, vi körde "Tärningen" , orkar inte förklara just nu men det är jätte skoj! Efter skolan gick jag hem och förväntade mig att en hund skulle springa fram till mig när jag öppnade dörren och vara jätte glad och hoppa på mig typ, men tyvärr var det helt tyst när jag kom in i lägenheten. Jag som behövde lite tröst...Iallafall, jag passade på att dammsuga och när jag dammsugit mitt rum och kom ut till hallen igen ser jag att den där vattengrejsemojsen som låg på byrån i hallen hade ramlat ner och det låg stenar och vatten på hela golvet, ja verkligen otur. Såg sedan att det var sladdarna som hade fastnat i varandra så om jag skulle gå iväg med dammsugaren som jag gjorde skulle den dra med vattensaken...Fick sitta där en stund och försöka torka upp allt och då kunde jag inte hålla mig längre..Mina tårar bara rann ner för mina kinder och det kändes så skönt! Har verkligen mått jätte dåligt de senaste veckorna så det var jätte skönt att få gråta ut ifred, vill nämligen inte visa mig för någon när jag gråter.. Sen var det dags för dans (Modern) med Amalia, ganska kul faktiskt men vi dansade typ inte, hade en väldig lång uppvärmning som hon kallade för en tekniskt uppvärmning, bra för kroppen men tråkigt för mig :P . Haha! Sen körde vi lite diagonaler och det var ganska svårt att hoppa och sedan kasta sig på golvet osv..När vi satt i bilen på väg hem pratade jag och Amalia om massa olika saker och skrattade typ hela vägen, första gången på länge jag var så glad! Tack Amalia! Det känns jätte bra att jag och Amalia har blivit bättre kompisar och kommer bli ännu bättre!!!!

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se