Hi again!

Hellu! Skiiit, asså. Denna veckan har jag inte alls fått tid över till bloggandet, dels för alla läxor och för att ingen dator är ledig..Eller eftersom jag inte får vara inne på datorn...Men nu är min ursäkt att leta efter praoplats :) . Jag gick in på praktikplatsen och anmält mig till fyra olika ställen men jag vill egentligen inte ha någon av de! Josephine sa till mig att hennes kompis hade praoat på ett café (Min favorit café/restaurang) där man fick baka och äta hur mycket som helst!! Där vill jag praoa men hon sa att det typ är försent nu, det var visst många som ville ha det jobbet och jag väghar typ inte ringa och fråga! Alltså jag fattar inte varför jag är så feg, vad kan liksom gå fel egentligen?! Nu bestämmer jag att mitt nyårslöfte ska vara att inte vara så himla blyg längre! Måste bjuda mer på mig själv.. !
Idag har jag dansat Jazz och det var jätte kul! Av alla dansar jag dansat hittills är det ändå den som är roligast, dels för själva dansen, danskompisen Sandra :) , att det är på mysiga Danshuset och för vår grymma danspedagog Kristina! Hon är jätte snäll och lär ut jätte bra! Den bästa dansläraren jag haft alltså!!!! HipHop Krumpling var också skoj men ganska svårt...Modern vet jag inte så mycket om än..vi har inte börjat på någon koregrafi än /: . 

Jag tänkte göra min blogg/dagbok lite roligare och tänker lägga in mer bilder och outfit: er ! =)

DAGENS OUTFIT!
 
Klänning/tunika - Cubus
Svarta Tights - Gina
Svarta stövlar - Syrrans :)
Halsband - Montini
Armband - Present

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se