Grattis Matilda (L)

Hejhej! Idag är det då fredag och min favorit dag!! I skolan hade vi lektioner som vanligt och sista lektionen skulle vi ha redovisning om upptäcktsresorna som gjordes för ca 1000 år sedan. Min grupp (Jag, Pernilla & Kajsa) forskade om upptäckaren Christoffer Colombus, först var jag ganska nervös för på min stödordslapp stog det jätte lite saker så jag var rädd att jag skulle glömma bort allt men det gick faktiskt rätt så bra och så fick vi sluta tidigare :) . Vi hade Marina men på måndag kommer Ulrika tillbaka igen, hon har pluggat i en termin, tror det var mer svenska...Åh, iförrgår fick jag en lapp av skolan där det stog att skolsköterskan ville kolla min rygg igen! Usch, det är värsta obehagligt att stå där utan tröja och låta henne känna mig på ryggen, ryser..Jag har faktiskt kollat den innan och då sa hon att den var okej men nu när hon vill att jag ska dit igen börjar jag bli lite rädd..Imorgon blir det nog simning på morgonen och sedan vara med Pernilla troligen om Matilda fortfarande är sjuk :/ . Tyvärr hade hon sån otur och spydde igår, usch! :( . Hon som fyller år idag också. 15år GRATTIS Matilda! (L) . Hoppas du blir bättre, krya på dig! Vet iochförsig att hon inte kommer att se detta men måste ändå skriva det! Hon är trots allt en av mina närmaste vänner och det är jag jätte glad över! Men jag har fortfarande inte köpt någon present till henne än :O . Hon ska ha "festen" nästa vecka, får se till att göra det imorgon eller nästa vecka :)  . Aja, nu ska jag sätta mig framför tv:n en stund...

JAAA, nu har jag läst de tre första böckerna i Twilight serien! Jag älskar de och längtar efter att få läsa den fjärde, men det kan jag isåfall inte göra förrän på tisdag när jag ska till biblioteket. Hoppas verkligen att de har den boken inne! Oh, nu vet jag en födelsedags present jag önskar mig, ALLA FYRA BÖCKERNA!!!!!! (L)

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se