FÖRSTA SKOLDAN 2009

Tjululu! Idag var det då skola och jag var jätte orolig för att jag skulle vakna försent men det gick bra ändå, väldigt förvånad faktiskt. Jag och min brorsa delar ju rum så vi har ju egna väckarklockor, han hade två och jag hade också två. Så med de här fyra väckarklockorna kan man ju inte somna om :) . Skoldagen började med matte och det gick ganska bra men jag har precis börjat på kapitel 5 och där är det väldigt mycket om skalor och det är jag sämst på...Sedan var det idrott och jag hade glömt att ta med mig det så jag fick springa hem på de 10 minutrarna vi hade på oss innan lektionen började och bytte om hemma och sprang sedan till idrotthallen...Det var jobbigt men jag hann =) . Vi körde typ kvarnboll och jag var jätte dålig :O missade målet varenda gång.. Resten av skoldagen gick väldigt snabbt förutom att vi fick stå ute på fotbollsplan utan jacka i cirka 30 minuter bara för att någon hade satt igång brandlarmet...Det var typ några som sköt raketer inomhus...Efter skolan gick jag hem tillsammans med Kajsa, gick först ut med Suki en sväng, sedan kollade jag lite på tv och åt mellanmål och sedan har jag suttit här vid datorn :) . Haha! Måste ju passa på nu när vi än så länge inte har så mycket läxor..

Puss&Kram

Haha, bjuder på denna fula bilden :)



Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se