Bloggar

Hejsan! Idag har det varit som vanligt i skolan och slutade väldigt tidigt idag :)  14.20 . Eller det tycker jag iallafall, när jag kom hem kom jag på att jag egentligen ska ha hemspråk idag, men det glömde jag :O . Aja, får väl ta igen nästa vecka...Denna veckan har vi inte så många läxor så därför passar jag på att läsa min favorit bok :D . Fast just nu orkade jag inte det så bloggar istället :) . Just det, igår ringde jag Pernilla för att jag behövde lite hjälp med matteläxan sedan pratade vi lite om allt&inget, saknar faktiskt det. Asså nu när hon skaffat en kille och lite andra saker så har hon typ förändrats :/ . Självklart är jag glad för att hon har en kille nu men ändå väldigt ledsen för att det inte är vi två längre...Men iallafall, vi satt och snacka, sedan kom vi in på bloggar och då visade hon mig två som hon brukar läsa..så jag gick in på dem och jag är verkligen imponerad. Det är två tjejer, en är sjutton och en fjorton tror jag. De båda brukar vara modeller och deras bloggar är ganska kända :) . Haha, avundsjuk är jag :P . Hon som är fjorton år är 94:a , alltså lika gammal som mig och hon är modell och hennes blogg har väldigt många läsare..Hihi, önskar att jag med kunde bli modell för något,..men tyvärr är jag nog för kort.... :( . Aja, nu ska jag gå och ta en frukt och sätta mig framför tv:n en stund..

Förresten, bloggarna är www.kenzas.se och www.lisaplace.devote.se  :)

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se