BARNVAKT

Hejsan! Jag hade faktiskt tänkt vakna lite tidigare idag så jag blir van när skolan börjar igen men tyvärr gick det inte så bra. Jag satte väckarklockan på 10.00 men vaknade 12.00, haha vet inte hur det gick till :P . Eller jo, jag lade mig klockan 03.00 inatt, kan ju bero på varför...Men från och med idag ska jag försöka lägga mig innan 12 :) . Idag blir det det nog en slappardag, har inget planer så det blir väl, äta, gå ut på promenad, sova, kolla på tv eller sitta vid datorm :/ . Haha! Men på kvällen ska jag gå ner till Louise och sova över hos henne för hennes föräldrar ska gå på begravning imorgon så jag ska passa henne :) . Jag kunde egentligen inte först men efter igår så bestämde jag mig för att göra det ändå! :D . Vill helst inte skriva om vad som hände igår men det var iallafall något jag blev sårad av...Aja, nu ska jag fixa mig lite och gå in i duschen.

Puss&Kram


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se