Am I in Love ?

Hejsan! Skoldagen har varit bra, lite långtråkigt bara, som vanligt! På spanskan håller vi på med ett grupparbete, vi ska välja ett land som man talar spanska i och sedan forska om den. Jag, Pernilla & Axel valde Chile, Pernillas idé, hennes kille är ju nämligen därifrån. Jag ville egentligen inte det men majoriteten vinner :) . Planschen blev jätte fin och vårt arbete var jätte bra enligt Mia (Spanska läraren) . Anledningen till att jag inte ville ha Chile är att det påminner mig om Usch! Han kommer också från Chile, jag vet att jag är jätte dum och elak som kallar någon för det men jag liksom ryser varje gång jag hör hans namn eller om någon säger usch. Han gillar mig men tyvärr har jag inga känslor för honom. På tal om känslor, jag tror jag är kär...Det är både bra och dåligt, det som är bra är att jag faktiskt tror att jag vill ha en kille nu och ha någon som man kan vara med när man är ledsen, glad, har tråkigt och göra allt med! Exakt en sådan kille vill jag ha, alltså inte bara göra samma saker hela tiden, typ också gå i stan, bio, laga mat.. jaa massa roliga saker och inte behöva skämmas för det. Men denna killen jag har i min hjärna hela tiden är bara en nästan sådan kille. Och det som är dåligt är att jag tror inte jag har någon chans på honom...Han är liksom inte världens snyggaste kille men ändå ingen man säger är ful till. Aja, slutskrivet om detta! Nyss tänkte jag ändå gå in på hitta.se och leta efter numret till det cafét jag vill praoa på men precis då fick jag den känslan igen. För feg för att ringa och fråga...

This is me and my dog =) :


Hehe, det blev ett litet format..

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se