Alone at home

Hejsan! Idag vaknade jag tidigt för att gå och simträna klockan åtta till nio, faktiskt så var det inte så jobbigt att gå upp! Det kändes väldigt skönt att hoppa i bassängen och simma men det är jätte svårt med crawl..Haha, jag simmade i Martins grupp som är den sämsta av de alla men jag ska inte säga nått, är ju lika dålig :O . Vinnie (kusin)  var också där :) . Eftersom Eddie (brorsan) simmar med oss så brukar Vinnie vara på andra sidan med deras morfar och simma. Efter simningen åkte jag, Josephine och mamma till Olskroken och fika efter att vi hade lämnat Martin i skolan. Det är en ny "La pain Frances" restaurang/café, väldigt mysigt tycker jag! Haha, det är nämligen Vinnies pappa som har renoverat där :D . Jag drack varm choklad och en kyckling baguette, mums! Inte världens nyttigaste frukost men det är ju inte alltid man äter de heller :) . Dagens planer var att vara med Matilda och Pernilla, vi skulle ju bjuda Matilda på bio men de ville kolla på "Bröllopsduellen" som jag redan sett så jag tycker det är lite onödigt att lägga oengar på det igen så de åkte tillsammans med Kajsa istället..Får väl skylla mig själv att jag är ensam hemma och har tråkigt en lördagskväll! Aja, nu ska jag försöka fixa denna datorn, den har hackat upp sig..

Puss&Kram


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se