090115

Hellu! Wiiieee, snart fyller min älskade Matilda år, imorgon förresten :D(L) .  Och i helgen skulle egentligen jag och Pernilla bjuda Matilda på bio som en födelsedagspresent men det blev ändrade planer..De ville nämligen se på "Bröllopsduellen" som jag redan har sett så jag har inte lust att slösa pengar på något onödigt, öppnade mobilräkningen igår och det blev runt 500kr så jag måste ge mamma trehundra för sms:en... Så nu är jag typ pank :P . Haha! Imorgon är det fredag och min favorit dag :D . Vi har matte och engelska läxa tills imorn men jag har redan gjort de så därför har jag tid att sitta här vid datorn en stund nu :) . Men jag är faktiskt väldigt förvånad på mamma, hon har nämligen sagt att datorn får endast användas på helgerna och på fredagar men denna veckan har jag typ suttit vid datorn varje dag efter skolan och hon har inte sagt ett ord om det! Haha, glad för det men jag tänker ändå inte förlåta henne för det där med simningen... Nu ska jag ta det lite lungt och läsa en stund...

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se