Weekday

Hejsan! Har precis ätit och då tänkte jag vila min mage lite med att sitta här och skriva :P . Sen ska jag proppa i mig med massa vindruvor, det är nämligen min favorit frukt om man kan kalla det för det :) . Men alla håller hela tiden på att säga, nej, ät inte vindruvor, de är den frukten som de alltid sprutar i massa .... (har glömt bort namnet) . Och det är ju inte speciellt bra men jag sköljer faktiskt igenom de flera gånger och gnuggar ordentligt men mamma tyckte fortfarande inte det var bra så hon förbjöd mig en period. NO vindruvor!! . Jag kunde inte hålla mig så jag gick och köpte ändå xD . Jag kom också på att vindruvor är väldigt dyra, ett packet med typ 500g kostar 30kr!!!! Verkligen dyrt, men det är värt det, enligt mig allafall :D . Skoldagen har varit som vanligt och på hemkunskapen gjorde vi köttfärspaj, den blev ganska bra men konstistensen (stavning) smakade beep = bläää :P . Men jag åt faktiskt upp allt jag fick på tallriken, duktiga jag =) . Efter skolan åkte jag och piano till Partille Kulturrum där hon har sånglektioner och jag piano :) .  Sedan hade Amanda bråttom så jag gick själv till Allum för att köpa munskölj och sminkborttagning :) . Aja, nu tror jag min magsmältning är klar och behöver fyllas på med  nyttiga vindruvor. Ciao!

Just det, jag var precis inne på Weekday's hemsida och hittade massa fina kläder, åh vad jag älskar den butiken!!! Jag har handlat kläder där innan men inte så ofta fast nu ska det bli ändring på det. Ska börja samla lite pengar och shoppa loss på WEEKDAY . Wiiiee (L)

Hihi, en bild på mig och älsklingen min (L)



Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se