WEDNESDAY

Hejsan! Wiiie, jag har precis gjort klart engelska uppsatsen Och den muntliga delen =) , hihi stolt över mig själv. Okej då, jag erkänner, fick faktiskt ganska mycket hjälp av min syrra, ett stort Tack!!! Idag hade jag matteprov och det gick skit, sen har resten av skoldagen gått bra..På kemin fick vi reda på när vi ska ha temadagar, studiedagar och prov. Haha, verkligen glad över att jag går i MA/NO gruppen. Det är ju inte speciellt mycket svårare än den andra så det är okej för mig att ha 10 minuter extra lektion =) . På dansen idag hade jag jätte skoj, är verkligen glad över att Kristina faktiskt gillar mig och tycker att jag är duktig :) . Men nu har det börjat några till från min skola och de är typ Stora Fjortisar!! Usch! Fattar inte egentligen vad som är bra med att vara en fjortis eller partille-johnny...Just det, på biologin idag läste jag om att alla människor är unika och livet är guld värt. Man ska ta hand om all tid man får :) . Men eftersom alla är unika och kan ha sin egen stil så varför vill alla se likadana ut?! Det fattar jag faktiskt inte, hur kul är det egentligen att vara en kopia av någon annan? Jag vill absolut inte vara en av de, jag vill ha en alldeles egen speciell stil. Fast än så länge har jag inte hittat den än...




OUTFIT (Obs, inte dagens!)


Tröja - Zara
Chinos - Vero Moda
Halsduk - Indiska
Klocka - Present
Halsband - Present

/ PS


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se