This week

HELLO! Jag vet, det är ca en vecka sedan jag bloggade senast. Är så himla ledsen för det, på en vecka kan det ju hända massa saker som jag exempel inte kan berätta för någon och istället skriva allt här :) . Det är ju egentligen därför jag gjorde denna bloggen, för att skriva alla mina känslor, hemligheter som jag inte får berätta och det är inte meningen att någon ska få se denna bloggen. Nu ska jag skriva lite om hur min vecka har sett ut =)

Måndag;
Igår dansade jag HipHop för sista gången innan sportlovet, sedan körde Helen (Louise mamma) mig, Josephine och Louise till Louise mormor där vi ska vara hela veckan. När vi kom dit var det ganska sent så vi spelade mahjong och kollade på tv, sen lade vi oss :) .

Tisdag;
Idag vaknade jag och Louise ganska sent, vi somnade ju väldigt sent också men sedan gick vi upp och åt en super nyttig och god frukost, jag brukar faktiskt inte vilja äta på morgonen men det såg så gott ut så jag åt tre mini baguetter. Gissa hur mätt jag var alltså! Sedan sjöng vi singstar, Louise fick en playstation 2, singstar med två skivor i julklapp :) . Det var jätte skoj! Efter en stund var det lite tråkigt så vi satte oss vid datorn och då passade jag på att kolla på en av mina favorit serier IGEN! Den heter "Fated to love you" och är en serie från Taiwan! Asså det är en av de bästa serier jag sett! Jag kunde inte slita ögonen från datorn, men sen blev Louise också uttråkad för hon kan inte så mycket mandarin så hon, Josephine och hennes mormor gick upp och spelade wii. Tyvärr så satt jag fast vid datorn så jag ville inte vara med...På kvällen spelade vi mahjong igen tills klockan ett på natten typ och sedan lade vi oss.. :)

Onsdag;
Idag hade Louise mormor gäster här så vi satte oss inne i datarummet för att inte störa de..VI sjöng lite singstar och sedan satte jag mig vid datorn igen för att fortsätta och kolla på serien. Eftersom Louise och Josephine inte hade något att göra då satte de sig också vid mig och kollade. När gästerna hade gått så var alla vi tre fasta vid datorn, de började också gilla denna serien så ingen ville göra något annat. När klockan blev 16 så kom pappa och hämtade mig och Josephine. Vi skulle åka till min faster och farbror för att hälsa på de och se deras nya lägenhet :) . Det var jätte skoj, sen kom min kusin med hans barn också och jag lekte med de. Haha, älskar småbarn!! (L) .

Torsdag;
Idag var jag med Pernilla och Suzana, vi åkte runt i Göteborg. Ja, det var typ de vi gjorde :P . Och så åt vi Göteborgs godaste kebabrulle!! Haha.

Fredag;
Idag fyller jag år, hihihi. 15 :D . Det firades med en jätte god frukost och sedan kollade vi klart på serien för vi hade inget annat och göra. Klockan sex på kvällen åkte vi ut till stan för att jag skulle bjuda alla på thai middag :) . Det blev jätte lyckad och så fick jag mina Twilight böcker av mamma också! Oh, I love them!!!! Sedan var det dags att åka hem igen.

Lördag;
Idag hade jag inga planer så jag passade på att städa min garderob och slänga alla gamla och fula kläder :) . Ritkigt nöjd faktiskt. Fast det kommer knappt hinna gå en månad förrän den blir en katastrof igen...Sen spelade lite piano, har ju inte varit hemma på hela veckan så måste ju träna på läxan. Fast jag har ju faktiskt en ursäkt till varför annars :) . Efter det tog jag en dusch, sedan såg jag att jag fått ett sms från Pernilla, det stog att jag skulle komma hem till henne vid klockan sex :) . När jag kom dit och plingade på så öppnade hon dörren och där stog Pernilla, Cindy och Amalia och sjöng för mig! Åh, vad jag blev överaskad och glad alltså! De hade en överrasknings födelsedag för mig :) . Jag har verkligen tur som har sånna snälla och omtänksamma vänner! Efter en stund kom Kajsa också :) . Vi åt tårta, chips och godis. Drickan fick bli cider och cola sedan kollade vi på Dirty Dancing 2 och Melodifestivalen! Just det, jag öppnade presenter också. FIck ett jätte fint rosa armband från Cindy och massa små saker från Lagerhouse av Amalia och Pernilla :) .  Nu håller jag på att planera vad jag ska bjuda de på! Men det blir nog det gamla vanliga.. Bio och mat  :D .

Aja, idag är det söndag och jag har inga planer, ska bara slappa hela dagen och vara pigg tills imorgon :) .

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se