SPORTLOV!

Jaaa!!!! Nu är det äntligen sportlov!! :D . Sista skoldagen har vart grymt bra faktiskt, vi jobbade ine speciellt mycket och så körde vi volleyboll på idrotten, det var super kul! Min nya favorit sport :D , fast såklart finns dansen på första plats med :) . Sedan gick jag hem och dammsugade och vidare till dansen. Det var Modern dans idag och det gick super bra! =) . Nu har jag bara HipHop Krumplingen kvar så har jag lov på allt, eller vi ska ju ha prov och sånt några veckor framåt men det hinner man plugga till efter lovet :) . Det är faktiskt första gången jag ine har några speciella planer på ett lov :S . Jag fyller ju år på fredag så det kommer jag ju fira med antingen familjen eller kompisarna, sen på alla hjärtans dag ska jag vara med Amalia och förhoppningsvis någon mer och mysa med godis, film m.m och så ska jag till Louise mormor en dag och baka! :) . Det ska bli skoj! Just det, har också fått reda på vad jag fick för praojobb, det blev på en restaurang, dock inte den jag ville helst men den här är med okej. Restaurangen ligger på Kungsgatan som jag har ingen aning om vart det ligger, ska ta reda på det snart :) . Arbetstiderna är ganska bra, 9.30-16.00 =) . Får iallafall lite sovmorgon!

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se