SORRY ONCE AGAIN

Hejsan! Jag vet, väldigt dålig uppdatering de senaste dagarna men tyvärr så jag har inte haft tid eller haft tillgång till någon dator. Denna veckan har trots allt gått väldigt snavbbt men vi hade prov igår så jag pluggade stenhårt till det och man kan väl säga att det gick bra. Vågar dock inte hoppas på för mycket, jag svarade iallafall på alla frågor så det var bra iallafall :) . I onsdags dansade jag jazz och det var super kul som alltid! Jag älskar verkligen det, plus att jag har en jätte trevlig och snäll kompis som jag blev bra kompis med. Hon heter Sandra och är 2 år äldre än mig :) . Och igår dansade jag Modern utan Amalia, det var ganska kul. Våran lärare var sjuk så vi fick en annan istället, han var väldigt duktig men han typ blandade svenska, spanska och engelska så man fattade inte så mycket..Och så lärde jag känna alla i min grupp bättre, det var iallafall bra! Amalia är i Branäs så jag kommer få dansa själv på söndag med :( . Usch, jag är jätte nervös för det.

SAKER JAG ÄR OROLIG FÖR: (Kortsiktigt)
Piano läxan :'( super SVÅR!
Redovisa på engelska på onsdag 25/2
Lämna in en recesion på engelska 25/2
Prao vecka 10
Synundersökning vecka 9
Spanska prov vecka 12
Få tillbaka SO provet (resultatet)
Min vikt... :(

Aja, det här är några av de saker jag är jätte orolig om och kan inte sova bra på grund av detta. Känns verkligen som om det är någon som pressar mig hårt men egentligen är det bara jag som pressar mig själv men jag kan inget göra åt det. :'( . Nu ska jag fixa mig, ska sova över hos Pernilla idag och hon ska laga middag åt mig :P :D

OUTFIT

T-shirt - Zara 
Tights - Gina Tricot

 Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se