Can I ever be happy again?

Hellu! Har precis kommit hem från skolan och känner mig så himla dum :P . Dagens sista lektion var Biologi och sedan gick jag till skåpet för att hämte jackan och läxböcker, när jag skulle låsa skåpet var låset redan låst men inte på skåpet och då frågade jag vem det var men ingen svarade. Sen skulle jag ta upp mina nycklar för att låsa upp låset men då kunde jag inte hitta de heller. Till slut ropade jag högt: Vem har tagit mina nycklar?! . Alla tittade på mig men nekade till svar och jag letade igenom hela mitt skåp, kompisarnas skåp, min jacka och alla i sin. Men ändå hittade vi de inte, jag blev plötlsigt bara helt tyst och började gråta, haha. Värsta känslig, men det är ju nycklar och det är en väldigt viktig sak!! När jag gråtit en stund, lutad moit Kajsas axel ropade Axel på mig och sa att han hittade mina nycklar i min jackficka. Jag tackade honom och alla andra för hjälpen men jag vet också att det var någon som faktiskt tagit de för vi trippelkollade min jacka och de låg inte där i! Har verkligen lust att veta vem som gjorde det men jag skulle inte bli arg på den personen....Haha, och sedan kom andra gruppen och alla såg typ att jag gråtit. Super pinsamt!!!! Aja, men resten av skoldagen har varit som vanligt. Nu sitter jag här vid datorn och kollar på film och skriver samtidigt här! :)

En liten bild på mig och Suki på hennes födelsedag (L) 2 ÅR




Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se