HAPPINESS

Hej! Äntligen har jag lite tid för detta ;) . Jag ska försöka vara med på lektionerna mer så slipper jag plugga så mycket hemma, då har jag ju mer tid med detta =) . Idag var det dans igen och det var skoj men vi gjorde en jätte svår "rörelse" eller vad man nu kan kalla det för..Hehe, vi fick det som läxa till nästa gång men det var inget måste sen tämjde vi väldigt mycket och det Älskar jag! Hennes mål för över oss är att få oss gå ner i spagat och det är också en av mina mål med dansen, nästa är ju då splitt men det är ett långsiktigt mål, alldeles för såvrt :P . Haha! Just det, jag har ju varit medlem i Facebook ganska på länge men det var på sistone som jag börjat använda den igen :) . Jag blev värsta förvånad när så många la till mig som vän asså typ sånna från handbollen och jag känner de typ inte ens, men det är ändå skoj att ha många vänner! En dag loggade jag in och såg att Sofien hade lagt till mig som vän! Hehe, gissa om jag blev förvånad! Det är en kille som jag träffade när vi var i Belgien med handbollen, han är fransk typ :) . Vet inte så mycket om honom, vi tänkte hålla kontakten men han hade inte msn så jag fick hans kompis msn istället och sedan lade vi till varandra på Facebook men vi snackade inte så mycket och nu när jag började använda den igen skickade Maximé (kompisen) en vänsak till honom om att han skulle adda mig och det gjorde han :) . Sedan började vi "snacka" lite, genom gästboken då. Och nu sa han att han var väldigt glad över att jag hållt kontakten med hans kompis så nu jag kan lära känna honom bättre :) . Jag är faktiskt ganska glad för det, alltså jag gillar honom inte precis men han var verkligen jätte snäll och söt :P .

________________________________________________________________

Idag är det fredag och nästa vecka ska vi praoa hela veckan och det ska bli jätte skönt!!! Jag kommer då praoa på en grekisk restaurang om jag inte skrivit det innan?! Arbetstiderna är från 10.00-16.00, man får mat där och det är inga direkt bestämd klädsel, bara bekväma byxor och skor, t-shirt och förkläde får man där :) . Jag var där i måndags för att säga hej, fast de var inte såå trevliga / : . Men hoppas bara det var en dålig dag för de och inte alltid är sån. Det som är bra med detta är att restaurangen ligger i stan så man kan gå runt där efter jobbet och kanske få några inköp? :O . Haha, nej men jag har faktiskr hittat en jätte fin sminkväska på Åhlens och har bestämt mig för att köpa den, än så länge vet jag inte vilken färg jag vill ha..Det finns guld, lila och rosa. Usch, jag gillar verkligen inte när de har så många färger man kan välja mellan för jag kan aldrig bestämma mig!! Sminkväskan är förresten från MakeUp Store. Jag har faktiskt börjat gilla deras smink, eller asså jag har aldrig provat eller köpt något av deras produkter men de som jag känner har sagt att sminken är grymt bra! Det enda som isåfall är dåligt är ju priset, deras smink är väldigt dyrt men vill man ha bra smink så man inte förstör huden med dålig skit så får man vara beredd att lägga pengar på det. Ansiktet är ju också något man alltid visar upp och kommer leva med det resten av livet (om man inte plastikopererar sig så man ser helt annorlunda ut) då vill man att den ska se perfekt ut. Har man använt för mycket dåligt smink och förstört huden så är det ju försent  eller ja, det kanske finns någon skönhets salong som kan fixa det men det kostar ju också massa pengar så varför inte lägga pengar på sminken från första början?! Haha, känner mig faktiskt rätt så smart nu, eller ja iallafall lite. För egentligen behöver man inte alls ha smink, fast vissa föds ju med dålig hy och har massa ojämnheter som jag till exempel.. :( . Jag sminkar mig inte för att försöka vara en fjortis eller försöka vara klassens ljus (populärast) . Asså det är ju inte så att jag sminkar mig för att Inte vara fin men den största delen är faktiskt för att jag ska kunna visa upp mitt ansikte utan att jag ska behöva skämmas över mig själv, jag har faktiskt väldigt dåligt självförtroende egentligen och Hatar speciellt speglar! För då ser jag alla ojämnheter med min hud och jag avskyr det! Eller nej förresten. den största anledninen till att jag har smink är för att täcka alla ojämnheter!!! 


Ojojoj, nu har jag suttit här en bra stund och skrivit ett låååång inlägg, haha det var faktiskt väldigt längesen! Men nu ska jag gå och skölja lite vidruvor och sätta mig bekvämt i sängen och kolla på min favorit film, hare bäst!


Här kommer en jätte gammal bild på mig och min älskling (L)


/PS


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se