Danshuset/The Voice Street Dance School

Hellu!!! Har precis ätit upp mina vindruvor för dagen och väntar på att min syrras kaka ska bli klar så jag kan äta lite mer ! (Tjocksomjagär) Skolan har varit som vanligt, fick reda på vilket praojobb jag fick. Det blev nån av de fem jag valt men inte den jag ville helst..Ulrika ska berätta mer om det imorgon :) . Sedan fick vi reda på att vi ska ha prov i Geografi vecka 8 tror jag och spanska prov vecka 11 . Åh! Orkar inte med allt detta!!! Aa, just det, på engelskan håller vi på att läsa varsin engelskbok som man sedan ska redovisa om och berätta för klassen och skriva en recension på ett halvt A4 (Dataskrivet) . Och Linda( Engelska läraren) ska sätta betyg på det muntliga och det skriftliga. Ännu mer Usch! Jag blir verkligen stressad av betygen och alla läxor men det är bra att vi snart ska få en veckas ledighet från skolan :D (Sportlov) . Fast egentligen är det här ingenting jämfört med det vi kommer att få i nian, gymnasiet, universitet osv.. önskar jag var en pluggperson men det kommer tyvärr föralltid bli en dröm/önskan...
Efter skolan körde pappa mig till dansen och det var så skönt att träna!! Och speciellt jazz, det är min favorit av alla danser jag går i :) . Sedan åkte jag hem och tog en lång och varm dusch!! LOVE! När jazzen var slut passade jag på att gå till receptionen där för att fråga och jag kunde få inbetalningslappen och skriva på ett papper på vilken storlek jag ska ha på mina kläder. Jag valde M =) . det är ju bättre att den är lite större än trång och för liten  =) . Det finns detta erbjudande för de som har dubbelvip p.g.a av Danshuset inte bara är den längre, det är The Voice Street Dance School nu också som har hand om alla "street" danser. 

Just det! Det snöar ute!!! Enligt mig är det inte alls bra, visst, snö är fint och skönt att ha ibland men jag hade verkligen förväntat mig att våren skulle komma så jag slipper alla lager kläder, den tjocka jackan och klumpiga skor..Jag gillar vintern men önskar ändå att den kunde vara lite kortare..Sommarn är ju trots allt den bästa årstidern!!! Sen kom jag på att det är långt kvar tills "vårtecken" börjar synas, det är ju bara februari :( . Aja, nu ska jag gå in på www.sf.se för allt leta efter nån bra film som passar mig, Pernilla ska nämligen bjuda mig på bio på min födelsedag :) (13februari) . Och en annan film som det är 15års gräns på som jag och Martin ska gå och kolla på hans födelsedag (5mars) . Hihi!!

Här kommer en bild på mig och min kusin!! (L) 
OBS! En väldigt gammal bild!!



Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se